2010. április 13.

Sandman megint

0 hozzászólás
Fú ez most szíven ütött megint egy kicsit.
A végére értem Neil Gaiman nagyszerű képregénysorozatának második kötetének és mint sokan mások én is azonnal utánakerestem mikorra várható a következő.
A válasz mellbevágó volt:
"A harmadik kötet 2010 végére várható. Üdvözlettel: A szerk"
Mint ahogy kifejtettem itt financiális problémák szerintem nincsenek lévén eljutottunk a második kötetig de akkor mire fel a több mint fél éves szünet.
Hirtelen támadt dühömben azonnal írtam is a szerkesztőnek melyben kifejtettem véleményem.
Röviden annyi hogy nem hiszem hogy akárki is tolerálni fogja az ilyen fokú késleltetést(mert mi másról lenne is szó) és elkezdenek az emberek (köztük én is) külföld felé kacsintgatni ahol természetesen réges régóta fellelhető mind egyenként mind összefoglalva (bőrkötésben!!!) a teljes sorozat.
Aki nem ért egyet velem nyugodtan írjon mégis mit nem vettem figyelembe.
Remélem hamarosan válaszol is a szerkesztő akkor tisztábban fogok látni én is.
Egyelőre ennyi.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése