2010. szeptember 17.

Vinnyogásmentes tehetség az X-Faktorban

0 hozzászólás
Heyhó mindenki, ma egy kis magyar vonatkozást is belecsempészek a következő posztba. Az egész még 2008-ban kezdődött, amikor is először meghallottam Gabriella Cilmi Sweet About Me című számát. Már elsőre megfogott maga az egész szám.
Gabriella Cilmi ausztrál származású, jelenleg az Egyesült Államokban él. A csaj hangja iszonyatosan illik ehhez a kissé jazzes beütéshez. Jelenleg túl van 2 nagylemezen, és a legdurvább az egészben az, hogy még csak októberben lesz 20 éves.
Na és akkor jöjjön a magyar vonatkozás.Múlt hét szombaton egy kis popcorn mellett úgy határoztam, hogy megnézem az X-Faktor soron következő adását és röhögök egy jót. Eleinte nagyon jókat nevettem az önkritika teljes hiányától szenvedő embereken, de aztán jött valami olyasmi amin nagyon meglepődtem. A színpadra lépett egy fiatal pár név szerint, Varga Lilla és Bartha Ákos. Pontosan ezt a számot adták elő és teljesen letaglózott annyira jó volt. A csaj hangja majdhogynem teljesen hasonlít Gabriella Cilmiéhez, bár lehetne kicsit erőteljesebb is. A srác meg egyszerűen fantasztikus amit művel, a szájdobolást rendesen odatette és hát amikor elkezdett raggázni azt hittem kifordulok a székből. Ezzel a produkcióval a srác bármelyik zenekarba simán beférne, akár Magyarországon, akár külföldön. Számomra ők az első számú kedvenc a többi vinnyogás mellett.
A tovább után meghallgathatjátok az eredeti muzsikát és az X-Faktor változatot, mindenki döntse el melyik tetszik neki jobban. Jó szórakozást!!!



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése