2010. május 2.

The Crazies (A tébolyultak)

0 hozzászólás
Mint már korábban említettem párszor, (sokszor) egy bajom van a mostani média/filmes világgal, az pedig a hype.
Nincs annyi testrészem sajnos, amin meg tudnám számolni, hány nagyszerűen promózott film/sorozat ,okozott már hihetetlen csalódásokat.
Nagyszerű példa erre mostani alanyom, a The Crazies, ami hazánkban még nem került vetítésre, ám Sam bácsi videótárából már elérhető, kiváló minőségben.
A hónapokon át kitartóan megosztott, kiváló poszterek és trailerek arra engedtek következtetni, hogy eme remake visszahoz majd a kisebb koromra jellemző rajongásból, a zombis filmek iránt.
Nem így történt.
Félelemmel vegyes izgalommal ültem le a film elé és magamhoz hűen, nem tántorítottak el a gagyi szereplők, még gagyibb dialógusai, vártam az aprítást, flasheket, bevágásokat, ijesztgetést, egészen a film végéig.
Tehát igazán türelmes voltam és minden 10. perc végén adtam neki még egy esélyt, hogy ez csak jobb lehet.
Nem lett.

Miért is voltam olyan elhivatott?
Tessék megnézni ezt a trailert, meg a fenti posztert.

Plusz azt a dolgot, hogy Romero mester 1973.-as filmjének remake-jéről van szó. Tudom, tudom egy példát sem tudok mondani, amikor megfogott volna egy remake, de ha megvan az alapötlet, akár még jó is lehet nem?
A készítők itt is a pofánkba röhögtek, kiszúrták a szemünket pár gyilokkal, amik valamilyen szinten össze voltak rakva, de egyáltalán nem nyűgöztek le.
A bonyodalom megoldása rögtön levágható volt, szóval az elején még az iránt is elvesztettem az érdeklődésem.
A színészeken látszott, hogy nem is akarnak ott lenni fejben, őket is legalább annyira érdekli a téma, mint engem, ezért nem is lehet őket hibáztatni.
Akinek van felesleges másfél órája az is inkább keressen valami mást, vagy nézze meg az eredetit abban nem fog csalódni.
Értékelés: 2/10. Soha többet harmadszor..

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése