2011. március 30.

Új könyvek, képregények - március/április

0 hozzászólás


Végre a kezemben a Millenium trilógia zárókötete. Nem mondom, hogy következetesen, rögtön egymás után olvastam volna a köteteket, de nem azért hanyagoltam, mert nem lett volna zseniális. Remélem a finálé is hasonlóképpen alakul. Aki kevésbé jártas a skandináv krimi-irodalom berkeiben, annak ajánlom az alábbi bejegyzést, ahol megtekinthető a BBC egyórás dokumentumfilmje északi rokonaink bestseller íróiról és a zsáner körüljárásáról. Aki engem közelről ismer az tudja, hogy Lee Child legújabb Reacher kötete a megjelenés napján a kezemben volt, csak elfelejtkeztem megörökíteni. A Preacher harmadik gyűjteményes kötete is korábban érkezett, most jutottam az elővételig. Aki még nem hallott volna a képregényről annak itt egy rövid részlet az alábbi trade paperback előszavából, Penn Jilette tollából:


"Here is how it happened,
my love and I were in our friendly Las Vegas comic book shop and the proprietor, a guy likes us, said something to the effect of, "Hey Penn, man. have you seen this, man? It's really the fucking, most fucked-up, fucking thing I've fucking seen. I mean it's Ennis and Dillon, so it's really well written, the art is beautiful - but it's really fucked up. It's fucking great, man."

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése