2010. április 10.

Digsby, mindent egy programmal

0 hozzászólás
 Eleged van abból, hogy minden programot alkalmazást weboldalt külön-külön meg kell nyitnod, ha csevegni szeretnél barátaiddal vagy e-mail-t szeretnél nekik küldeni esetleg csak érdekel hogy mi van velük.
Ennek a korszaknak vége mert eljött az a program mely mindezeket egyesíti magában.
Nem ez nem egy reklámszöveg csak nem tudtam mit kitalálni hogyan is mutassam be a Digsby-t.
Ma telepítettem én is fel és mást nem tudnék mondani rá mint az elcsépelt közhelyet miszerint egyszerű de nagyszerű.
Ez a kis program egyesíti önmagában az msn-t, google talkot, gmailt, facebook-ot, twitter-t, és ki tudja még mi minden mást, mert hirtelen csak ezekre volt időm.
Jelentem nagyszerűen működik azonnal tájékoztat ha valahol valami frissült(emailt kaptam újabb tweet valaki írt az üzenőfalamra etc..) és teszi ezt minimális processzor használattal.
Az msn beépítése a maga minimalizmusával azonnal megfogott és amúgy is gyűlöltem a windows-os megvalósítást és amúgy is az ikon már önmagában imádnivaló.
Mindezek tetejében a program ingyenes akit pedig az általam leírtak nem győztek meg tekintse meg a promó videót az alábbi weboldalon és ha tetszik onnan le is töltheti:
http://www.digsby.com/

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése