2010. április 30.

Kick-Ass (kritika)

0 hozzászólás
Nem voltak fenntartásaim amikor leültem a Kick-Ass elé, az elvárásaimnak pedig teljes mértékben megfelelt sőt.
Mivel a képregényt nem olvastam, csak a trailerek és egyéb hírmorzsák alapján tudtam tájékozódni a film felől.
Egy helyes kis alapkoncepció kezdett kibontakozni előttem, melyben egy tini srác szuperhős szeretne lenni, mindenfajta szupererő hiányában.
Eleinte mint vígjáték tekintettem a filmre, azonban a későbbi trailerek kezdtek meggyőzni, hogy itt aztán lesz hack and slash a javából.
Igazam is lett.


A tengernyi poén és hatalmas beszólás mellett, egy olyan akcióban dús filmet kaptunk, amelynek már régen ideje volt, a gyér megoldások után.
A karakterek kitűnően meg vannak írva, a poénok mindenhol ülnek és az egész kiránt a valóságból arra a másfél órára.
A történetben sok helyütt felfedezhető a Marvel befolyása, bár az utólagos vélemények, mind arra engednek következtetni, hogy a képregényt eme alkotás sem fogja űberelni. Persze ezt el se várhatjuk, a kitűzött cél nem ez volt.
A sztori varázsa nem a bonyolultságából adódik, inkább a tökéletes megoldások teszik számunkra élvezhetővé.
Az akcióra kicsit vissza térve, az előzetesek alapján nem vártam volna ennyire brutális jeleneteket, szóval nem tudtak nekünk mindent elspoilerezni a készítők, van meglepetés bőven.
Külön ki szeretném emelni Hit-Girlt, aki kislányos bájával és harcművészeket megszégyenítő mozgáskultúrájával, tudásával, azonnal belopta magát a szívembe.
Nicolas Cage a.k.a Big Daddy, itt nem egy B-kategóriás Nemzet Aranya szereplőbe oltott apuka, hanem kőkemény képregényhős, aki bosszúra szomjazik és képes ezért feláldozni mindent még tulajdon lányát is.
Végeredményben a film tele van szerethető karakterekkel a főszereplőn keresztül a főgonosz fián át, az egész hangulatán érződik egyfajta vagányság és az akciójelenetek kihagyhatatlanok, bármely fanatikus számára.
Értékelés: 9/10
Az 1 pont levonás is csak azért van, mert nem a legjobb minőségben tekintettem meg, újranézős lesz mindenképp és akkor visszakaphatja azt az egy pontot.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése