2010. június 6.

Dedikáláson jártam

2 hozzászólás
Jack McDevitt amerikai sci-fi író járt nálunk ma Debrecenben és ennek alkalmából megjelent könyvét dedikáltathatta akárki.
Az író bibliográfiájáért és önéletrajzáért ide tessék kattintani.
Az idén 75 éves író igazi nagyágyú, ha szabad így fogalmaznom. Hugo illetve Nebula díjas regény és novellaözönnel rendelkezik.
Stephen King nagyvonalúan csak ennyit nyilatkozott róla:

"McDevitt logikus örököse Isaac Asimovnak és Arthur C. Clarke-nak."


Igazából nem is erről szerettem volna írni, mert ezek tények, de muszáj őket felsorolnom, ha mások is egészben szeretnék látni a képet.
A helyzet az hogy a 14:00-kor kezdődő dedikálás a Kossuth téren pontosan kezdődött ehhez képes 14:20-kor én voltam az első ember aki odament hozzá beszélgetni, illetve dedikáltatni frissiben beszerzett könyvem.
Nem tudom Budapesten milyen fogadtatása volt, mennyien érdeklődtek, de itt Debrecenben az én olvasatomban a kutyát sem érdekelte, hogy ünnepi könyvhét van, dedikálás, olcsó könyvek, antikváriumok, miegymás.
Kíváncsi leszek a Budapesti visszhangra, de ami itt Debrecenben volt vicc.
Tegyük hozzá, hogy nem volt megfelelően promótálva a dolog, de aki akarta tudni ahhoz eljutott az infó.
A végén nem a gazdasági világválság lesz a fő probléma, hanem a kultúrális országválság.
Egy kicsit felidegesített ez az egész és a legjobban azt sajnáltam, hogy milyen szájízzel fog távozni tőlünk ezek után. Én megtettem a tőlem telhetőt, igazán szimpatikus volt első látásra is és jóhumorú fazonnak ismertem meg a pár perces beszélgetés alapján.
Az író szavai maradtak legutoljára, eme képpen dedikálta a könyvem:

"Pleasure to meet you - Take care and enjoy the ride" - Jack McDevitt

2 hozzászólás:

Megjegyzés küldése