2010. június 5.

Scott Pilgrim képregény hazánkban is

0 hozzászólás
Írtam ugye a filmről itt, hogy érkezik, meg mekkora élmény lesz valószínűleg és azt is megszellőztettem, hogy egy képregénysorozaton alapszik.
Aztán elkezdtem egy kicsit utánajárni és kiderült, hogy 2004-ben jelent meg Amerikában, de nemzetközileg elismertté csak tavaly vált, ugyebár innen jöhetett az ötlet, hogy csináljunk belőle filmet.
Az eredetileg 6 részesre tervezett sorozat utolsó része, nemsokára meg is jelenik külhonban, tehát lezárul a történet, itthon kis hazánkban sem váratott sokat magára a megjelenés.
Az első két rész már nálunk is kapható, el is határoztam a kezeim közé kaparintom, amint csak lehet és beszámolok róla kedves olvasóimnak.


Elég szubkult anyagra tessék számítani, aki ez alapján szintén a beszerzésen gondolkodik, hiszen otthon kell lenni mind a virtuális mind a valós popkultúrában, fiatalok szokásaiban.
Ezen is látszik, hogy mind a film, mind a képregény egy kicsiny rétegnek szól csak, de ezért szép az internet, mivel manapság az ilyen alkotások is nemzetközi sikereket érhetnek el.
Bővebb információt és egy teljesen jó kritikát az alábbi címen találhattok én is innen gyűjtöttem az infókat:
http://ekultura.hu/index.php/olvasnivalo/ajanlok/cikk/2010-06-04/bryan-lee-o-malley-scott-pilgrim-1-2

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése