2010. június 9.

Túl jó nő a csajom (She's out of my league)

1 hozzászólás
Gondoltam ilyet is kell néha, mivel nem vagyok túl nagy romantikus vígjáték rajongó, havi egyszer azért ráveszem magam az ilyenekre is.
Ennél a filmnél ráadásul valami másra számítottam az előzetest látva, sőt a sztori is újnak hatott.
Aztán rájöttem, hogy ha egyszer logikusan végiggondoltam volna, rögtön elvetem még az ötletét is, hogy 
megnézzem.


A sztoriról röviden: Adott egy repülőtéri biztonsági őr. Ő a főszereplőnk, akin elsőre látszik mennyire szerencsétlen, és nem az a kifejezett adonisz alkat. A film második jelenetében ő meg is ismerkedik egy teljesen más kategóriájú csajjal, aki okos, kedves és egy bombázó (jó, szerintük 10-es, mert itt pontoznak is ám, míg a srác legfeljebb egy 5-öst kap).
Persze a csajnak rögtön megtetszik az ügyefogyi srác, aki kedvességével belopja magát a szívébe, ahogy az történni szokott.
Na erre mondtam azt, hogy nincs ezzel semmi baj, majd hígulni fog ez a dolog a remek beszólásokkal, agyament helyzetekkel és a jól megírt karakterekkel.
Sajnos nem így történt. A karakterek laposak voltak, főleg a főszereplő srác, akiből már az első félórában elegem lett, ráadásul nem tudom ti hogy vagytok vele, de legalább 10-szer előfordult velem, hogy megváltozott a Mátrix vagy mi a franc. Igen, olyan erős déja vu-im voltak, mint a fiatalabb koromban látott filmek újranézésénél szokott.


Így első blikkre legalább 80%-a összelopkodott volt, arra meg az Isten se fog rávenni, hogy megnézzem mégegyszer és kielemezzem.
Ez így röviden elég lehúzóra sikeredett, de sajnos ez van, pedig mint említettem, még azok az előítéletek sem voltak meg bennem, amik más ilyen stílusú filmeknél azért szokott.
Azért volt pár rendesen összerakott jelenet, mint a végén lévő rohanás, de persze ilyet se most láttam először.
A karakterek közül a vörös göndör hajú havernek egész jó szövegei voltak, és rá azt merném mondani, hogy még el is ment egynek.
Az egész filmre ez nem igaz: néha elmosolyodtam, párszor(!) felnevettem és kész.
Röviden ennyit szerettem volna, ha pontoznom kéne 4/10-et adnék, mert láttam én már sokkal rosszabbat is,  persze ízlések és pofonok, jöhetnek az ellenszólók.

1 hozzászólás:

Megjegyzés küldése