2010. június 16.

Előzetes: Redline

0 hozzászólás

Előzetesen le kell szögeznem, hogy nem kifejezetten az én műfajom az anime. Születtek rettentő jó alkotások, amik "mustsee" kategóriába tartoznak, illetve a toplistámon örökös helye van a Cowboy Bebop-nak és az Akirának. Mindez sajnos, szerény véleményem szerint, a nagy számok törvényének köszönhető és most lehet vitatkozni, hogy ez nem így van, de eleget láttam ahhoz, hogy ezt ki merjem jelenteni. Igenis jó anime-t iszonyat nehéz csinálni.
Mindezt félretéve, pár évvel ezelőtt berobbant a mozikba a Speed Racer: Total Turbo című alkotás, ami teljesen magával ragadott. Miért kellett nekem akkor az anime-ről pampogni. Mert bizony a Speed Racer is egy anime filmadaptációja, de azt sajnos soha nem volt lehetőségem megtapasztalni, mennyiben közelíti meg az eredeti a filmet. A filmhez hasonlót nem nagyon lehet találni, abban reménykedek, hogy a Scott Pilgrim lesz hasonló produkció.
A lényeg a lényeg ugyanazon fickó, nevezetesen Takeshi Koike rakott össze egy hasonló elveken működő animét a Redline-t, amiben már lebegő autócsodákon mérik össze a versenyzők tudásukat, egy 5 évente megrendezésre kerülő versenyen.
Röviden tehát leírtam, miért is került ki ez a poszt, illetve ez egy kicsit burkolt formája volt a valós indoknak, miszerint titkon reménykedem, hogy ha hasonló sikert ér el a Redline, mint a Speed Racer sorozat, akkor ugyanúgy filmvászonra kerülhet, mint elődje. Pár éven belül kiderül, én itt leszek.
Trailer a tovább után.


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése